ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
Ας υποθέσουμε ότι μετά από συστηματική παρατήρηση(δείκτης στάθμης λιπαντικού,αλλαγή χρώματος καυσαερίων κλπ),πιστοποιήσουμε ότι ο κινητήρας μας (καίει λάδια),εγώ σαν ιδιοκτήτης δεν διαθέτω χρήματα για την επισκευή του,τι λάδι εσείς θα μου προτείνατε και γιατί; 10 W 50 ή 20 W 50,περιμένω απαντήσεις :suspect: :suspect: :scratch: :scratch:
johnkrok- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 14/04/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Θεσσαλονίκη--Χαλκιδική Αγ.Νικόλαος
Moto : hayabusa k9
Απ: ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
sygxaritiria gia thn douleia sou sto post sou nomizo oti h apantish einai oposdipote imisyn8etiko kai mallon 20 w 50
iptamenos- Super Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 161
Ημερομηνία εγγραφής : 08/04/2010
Ηλικία : 57
Τόπος : θεσσαλονίκη
Moto : Hayabusa k8
Απ: ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ti gnomh exeis sto oti einai kalytero na vazoume sthn ellada 20 w-40 h 15w-40 ?
iptamenos- Super Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 161
Ημερομηνία εγγραφής : 08/04/2010
Ηλικία : 57
Τόπος : θεσσαλονίκη
Moto : Hayabusa k8
Απ: ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
Για την προηγούμενη δεν θα δώσουμε ακόμη απάντηση ,να προβληματιστεί ακόμη κανένας :scratch: Τώρα γ騨αυτό που με ρώτάς για μένα το καλύτερο για την χώρα μας είναι το 10w50 ή και ακόμα καλύτερα το 10w60 γιατί άμα μένεις πχ στο Νευρόκόπη Σερρών θές να είναι λεπτόρευστο στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που το 10w είναι πολύ καλό και 0w ακόμα αμα πιάνει και -30 βαθμούς κελσίου,και παχύρευστο στις υψηλές θερμοκρασίες πχ 10w50 ή 10w60 γιατί το καλοκαίρι έχουμε και καύσωνες,τραβάει κάτι 40άρια βράζει το μοτέρ,άρα θέλουμε να κρατάει το λάδι τις ιδιοτητές του σε όλο το φάσμα λειτουργίας και περιβαλλοντικών συνθηκών :geek: :geek:iptamenos έγραψε:ti gnomh exeis sto oti einai kalytero na vazoume sthn ellada 20 w-40 h 15w-40 ?
johnkrok- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 14/04/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Θεσσαλονίκη--Χαλκιδική Αγ.Νικόλαος
Moto : hayabusa k9
Απ: ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
Ερωτησεις
1ον)Αν το SAE ειναι πιο μεγαλο σε αριθμο οπως εχεις πει στο προηγουμενο post σου που συμαινει οτι και η ρευστοτητα του λαδιου ειναι πιο πυκνη εχει αυτο αμεσα αποτελεσματα στην πιο σωστη λιπανση του κινητηρα η ενδεχομενος να κανει καλυτερη δουλεια σε επιμερους τμηματα του κινητηρα π.χ. σασμαν?
2ον) η διαπιστοση μου απο αυτα που εχεις γραψει ειναι οτι οσον αφορα το W 40 ή W 50 που αναφερεις για την αντοχη υψηλης θερμοκρασιας περιβαλλοντος ουτε λιγο ουτε πολυ πρεπει να το επιλεγεις αναλογα με την τοποθεσια που μενεις γιατι αναφερεις το νευροκοπη λογο χαμηλης θερμοκρασιας οταν ομως προκειται για θερμοκρασιες πολης ποιος ειναι ο ενδεδιγμενος τυπος W ? :scratch:
και 3ον) υπαρχει καποιος ενημερωτικος καταλογος που να αναφερονται τα W μεχρι τι θερμοκρασιες περιβαλλοντος ειναι συμβατα αν ναι θα ηταν πολυ καλο να τον εχουμε μεσα στο φορουμ ωστε να πληροφορηθουμε
1ον)Αν το SAE ειναι πιο μεγαλο σε αριθμο οπως εχεις πει στο προηγουμενο post σου που συμαινει οτι και η ρευστοτητα του λαδιου ειναι πιο πυκνη εχει αυτο αμεσα αποτελεσματα στην πιο σωστη λιπανση του κινητηρα η ενδεχομενος να κανει καλυτερη δουλεια σε επιμερους τμηματα του κινητηρα π.χ. σασμαν?
2ον) η διαπιστοση μου απο αυτα που εχεις γραψει ειναι οτι οσον αφορα το W 40 ή W 50 που αναφερεις για την αντοχη υψηλης θερμοκρασιας περιβαλλοντος ουτε λιγο ουτε πολυ πρεπει να το επιλεγεις αναλογα με την τοποθεσια που μενεις γιατι αναφερεις το νευροκοπη λογο χαμηλης θερμοκρασιας οταν ομως προκειται για θερμοκρασιες πολης ποιος ειναι ο ενδεδιγμενος τυπος W ? :scratch:
και 3ον) υπαρχει καποιος ενημερωτικος καταλογος που να αναφερονται τα W μεχρι τι θερμοκρασιες περιβαλλοντος ειναι συμβατα αν ναι θα ηταν πολυ καλο να τον εχουμε μεσα στο φορουμ ωστε να πληροφορηθουμε
gerakas- Super Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 54
Ημερομηνία εγγραφής : 07/04/2010
Ηλικία : 49
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Moto : HAYABUSA 2000
Απ: ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
Φίλε μου Γιώργο πολύ σωστή η ερωτησή σου,έχει μεγάλη διαφορά ένα 10w40 για αυτοκίνητα με ένα 10w40 για μοτό γιατί στο αυτοκίνητο έχουμε μόνο μοτερ με ξεχωριστό το κιβώτιο ταχυτήτων ενώ στη μηχανή μας έχουμε μοτέρ-κιβώτιο-συμπλέκτη να δουλέυουν με ένα λάδι,εκεί πεφτουν τα πρόσθετα μέσα για να επιτύχουν πολλά.Για μένα για εδώ μέσα μπορείς να βάλεις και 10w40 και 15w50 ημισυνθετικό ,γιατί το φούλ συνθετικό μπορεί και να το κάψειgerakas έγραψε:Ερωτησεις
1ον)Αν το SAE ειναι πιο μεγαλο σε αριθμο οπως εχεις πει στο προηγουμενο post σου που συμαινει οτι και η ρευστοτητα του λαδιου ειναι πιο πυκνη εχει αυτο αμεσα αποτελεσματα στην πιο σωστη λιπανση του κινητηρα η ενδεχομενος να κανει καλυτερη δουλεια σε επιμερους τμηματα του κινητηρα π.χ. σασμαν?
Και 2ον η διαπιστοση μου απο αυτα που εχεις γραψει ειναι οτι οσον αφορα το W 40 ή W 50 που αναφερεις για την αντοχη χαμηλης θερμοκρασιας περιβαλλοντος ουτε λιγο ουτε πολυ πρεπει να το επιλεγεις αναλογα με την τοποθεσια που μενεις γιατι αναφερεις το νευροκοπη λογο χαμηλης θερμοκρασιας οταν ομως προκειται για θερμοκρασιες πολης ποιος ειναι ο ενδεδιγμενος τυπος W ? :scratch:
johnkrok- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 14/04/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Θεσσαλονίκη--Χαλκιδική Αγ.Νικόλαος
Moto : hayabusa k9
Απ: ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
Εγω θε εβαζα 10 W 50 για καμια 1000 km για να καθαρισουν τα ελατηρια και μετα 20W/50SJ ,ημισυνθετικο , ενοειτε οτι με ταλεποριμενο μοτερ και παχυ λαδι ποτε δεν ανοιγουμε το πρωι και ειδικα τον χειμωνα το μοτερ αμεσως, προσοχη στην υπερβολη καταναλωση λαδιου υπαρχει κινδυνος βραχυκυκλωματος μπουζι .
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|